شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

فاضلاب

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۴۰ پروژه در حوزه آب و فاضلاب در دست ساخت داریم که برای تکمیل آنها ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است 

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا فاضلاب شرکت آب و فاضلاب لرستان اظهار کرد: ۴۵ پروژه در حوزه فاضلاب داریم که از این تعداد ۵ پروژه تصفیه خانه فاضلاب در ۵ شهر استان و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در تمامی شهرهای استان را داریم.

سه شنبه, ۲۲ خرداد, ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان عنوان کرد؛

 یاسر اکبریانمدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان در حاشیه بازدید استاندار ازپروژه ساخت تصفیه خانه الشتر اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۶ شروع شده است ۷۵ درصد است.
به گفته وی  اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل بخش ساختمانی پروژه   ۱۰۰ میلیارد تومان و  اعتبار مورد نیاز جهت بخش الکترومکانیکال  ۲۲۰ میلیارد تومان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:  در صورت تخصیص اعتبار تصفیه خانه فاضلاب الشتر تا پایان سال ۱۴۰۴ وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

يكشنبه, ۱۳ خرداد, ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان در حاشیه بازدید استاندار از تصفیه خانه فاضلاب شهرکوهدشت عنوان کرد؛

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه  پیشرفت فیزیکی ساختمانی پروژه ۹۵ درصد است. گفت: تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت در صورت تامین اعتبار تا پایان ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، یاسر اکبریان ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار لرستان از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه پروژه سال ۹۶ آغاز شد، اظهار کرد: پیشرفت کلی طرح ۵۰ درصد است اما پیشرفت فیزیکی ساختمانی پروژه ۹۵ درصد است.

يكشنبه, ۶ خرداد, ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در حاشیه بازدید استاندار عنوان کرد؛

 

 

شنبه, ۵ خرداد, ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت خبر داد.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص آخرین وضعیت تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت به ۹۵ درصد رسیده است و تلاش در راستای تکمیل پروژه ادامه دارد.
به گفته وی تمام تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان برای تکمیل پروژه در حال انجام است و در صورت تامین اعتبار پروژه سال ۱۴۰۴ در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سه شنبه, ۲۱ فروردين, ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به کاشت ۱۰ هزار اصله درخت در سایت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر خرم‌آباد، گفت: ‌با توجه به فضای ۱۷ هکتاری که برای این موضوع درنظر گرفته‌ایم، قرار است ۵۰ هزار اصله درخت در سایت تصفیه خانه فاضلاب کاشت شود.

چهارشنبه, ۸ فروردين, ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹
شرکت آب وفاضلاب استان لرستان خواستار شد؛

مدیرعامل آبفای استان لرستان با اشاره به موج بارندگی‌ها در روزهای آينده گفت: شبکه‌های فاضلاب صرفا برای انتقال فاضلاب شهری برای تصفیه طراحی شده‌اند و هدایت رواناب‌ها، آب‌‌های سطحی و آب باران به این شبکه و دریچه‌های آدم‌رو (منهول) فاضلاب موجب خسارت به شبکه و تاسیسات تصفیه فاضلاب و هم‌چنین بروز پس‌زدگی فاضلاب به منازل شهروندان خواهد شد.

يكشنبه, ۵ فروردين, ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اجرای پروژه تخلیه لجن تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در مدار بهره‌برداری استان، گفت: هدف از اجرای پروژه بازیابی  ظرفیت تصفیه فاضلاب با انجام عملیات جمع آوری و انتقال لجن انباشه شده است.

پنجشنبه, ۲۴ اسفند, ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

چهارشنبه, ۲۳ اسفند, ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۲۴ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۳۹۵ کیلومتر از باقیمانده شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خرم آباد نیاز است.

یاسر اکبریان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر خرم آباد اجرا شده است و تعداد مشترکان فاضلاب این شهر ۱۳۷ هزار و ۶۷۵ مشترک می باشد.

سه شنبه, ۱ اسفند, ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)