جمعه ۱ تير ۱۴۰۳

آبرسانی به ۱۶۲ روستای محروم لرستان در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

آبرسانی به ۱۶۲ روستای محروم لرستان در دولت سیزدهم

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: از ابتدای دولت تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی  به ۱۶۲ روستا در لرستان انجام شد، روستاهایی که پیش از این از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بی‌بهره بودند.

 جهاد آبرسانی به روستاهای محروم  که با شروع دولت سیزدهم همزمان با سراسر کشور در لرستان هم شروع شد، قطعا یادگاری ماندگار از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی است. 

از ابتدای دولت تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی  به ۱۶۲ روستا در لرستان انجام شد، روستاهایی که پیش از این از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بی‌بهره بودند.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها یکی از اقدامات جهادی و قابل تقدیر در دولت سیزدهم را توجه ویژه به تأمین آب آشامیدنی پایدار روستاهایی عنوان کرد که پیش از شروع دولت، به‌هر دلیل امکان تأمین آب شرب پایدار برای آنها میسر نبود.

وی اولویت مهم دولت سیزدهم  را رفع محرومیت عنوان کرد و  افزود: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به آبرسانی به ۱۶۱ روستای محروم لرستان، گفت: این تعداد روستا جمعیت  ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.

اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.
 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)