شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

آبرسانی به ۴۸ روستای شهرستان دلفان تا پایان سال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد؛

آبرسانی به ۴۸ روستای شهرستان دلفان تا پایان سال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان  گفت: پیش بینی ما این است که پروژه آبرسانی به ۴۸  روستا شهرستان دلفان تا پایان سال جاری تکمیل شود.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه طرح جهاد  آبرسانی در شهرستان دلفان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان دلفان  بیشترین جمعیت  روستایی را به خود اختصاص داده برنامه‌های ویژه‌ای برای تامین آب آشامیدنی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی از ۴۳۵ روستا دارای سکنه شهرستان دلفان  حدود ۲۵۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۶۰ روستای دارای سکنه شهرستان دلفان زیر ۲۰ خانوار هستند، آبرسانی به ۱۰ روستای دارای سکنه از محل تامین اعتبارات شرکت در حال انجام است.

اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به ۴۸ روستا در منطقه میربگ جنوبی و شمالی در قالب طرح جهاد آبرسانی توسط قرارگاه امام حسن( ع) در دست اقدام است، افزود: پیشرفت فیزیکی آبرسانی به   ۳۰  روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی ۸۰ درصد است.

وی گفت: پیش بینی ما این است که پروژه آبرسانی به ۴۸  روستا شهرستان دلفان تا پایان سال جاری تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه آبرسانی به ۱۲۵ روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی در حال اجرا است، افزود:  پیش بینی می‌کنیم با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که انجام شده این ۱۲۵ روستا  تا پایان دولت سیزدهم به سرانجام برسند.

به گفته اکبریان با آبرسانی به ۱۲۵ روستا استان در قالب طرح جهاد آبرسانی  ۷۲ هزار نفر  از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)