جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آب شرب بخش برخوردار شهرستان دلفان در کمترین زمان ممکن وصل شد

با تلاش جهادی نیروهای اتفاقات، معاونت توسعه وبهره برداری آب و نظارت مستقیم مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان لرستان

آب شرب بخش برخوردار شهرستان دلفان در کمترین زمان ممکن وصل شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در پی بارندگی‌های سیل‌آسا که در استان لرستان به وقوع پیوسته بود یکی از بخش های شهرستان دلفان به نام شهر برخوردار بر اثر همین بارندگی ها و سیلابی شدن رودخانه فصلی خط انتقال آب شرب این شهر که در مسیر این رودخانه فصلی قرار گرفته بود دچار حادثه و برای ساعاتی  آب شرب  این شهر با افت فشار و در بعضی از مناطق آن با قطعی مواجه شده بود.

یاسر اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در این خصوص گفت :در همان ساعت اولیه حادثه به همراه همکاران و نیروهای پیمانکار در محل حادثه حضور پیدا کردیم و با همکاری مردم عملیات بازسازی و تعمیر خط انتقال حادثه دیده آغاز شد.

وی تاکید کرد همزمان با رفع حادثه برای تامین آب شرب این روستا از چندین تانکر آبرسانی استفاده شد. البته این شهر با توجه به اینکه فقط ۷۰۰ خانوار داشت مشکل خاصی برای تامین آب شرب آن نداشتیم.

اکبریان همچنین بیان کرد :خوشبختانه با توجه به تمهیدات درنظر گرفته شده قبل از شروع بارندگی ها از آمادگی کاملی برای مواجهه با حوادث برخوردار بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان  درپایان ازهمه عوامل مستقر در محل حادثه، همراهی خوب مردم شهر بر خوردار و شرکت پیمانکاری تلاش ۱۲۳ تقدیر وتشکر کرد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)