سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

آغاز پویش خانه تکانی باموضوع مدیریت مصرف بهینه آب شرب

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان خبرداد:

آغاز پویش خانه تکانی باموضوع مدیریت مصرف بهینه آب شرب

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب لرستان ،مدیرعامل این شرکت از آغاز پویش خانه تکانی با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب شرب در استان خبرداد.

یاسراکبریان در این خصوص گفت:با توجه به سنت خانه تکانی وتوجه مردم به مقوله نظافت در روزهای پایان سال این پویش در راستای تشویق مردم به مدیریت مصرف بهینه آب شرب ودقت در مصرف آن با مشارکت مدیریت شعب بانک مسکن،اموراجتماعی استانداری،سازمان های مردم نهادوسایر نهادهاراه اندازی شده است.

اکبریان افزود:پیش بینی ما اینست که دراسفند ماه بین۱۰-۱۵درصد شاهد افزایش مصرف آب باشیم که این موضوع اگر در روزهای پایان سال ادامه داشه باشد ممکن است دربعضی از مناطق شاهد افت فشار وحتی قطعی آب شویم هرچند همراهی مردم می توانداز این موضوع جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان ادامه دادهدف از این پویش اینست که مردم چند نکته ساده را رعایت کنندتا همکاران ما بتوانند خدمات مطلوبی در توزیع آب شرب درسطح استان داشته باشند.ماانتظار داریم مردم صرفا از روی عادت اقدام به شستشوی وسایل نکنند ودر تمییز کردن بالکن وحیاط از آب به عنوان جارو استفاده نکنند،شستن فرش ها وپرده ها رابه مراکز مخصوص واگذار کنند،تلاش کنیم

شست شوها را به روزهای پایانی سال موکول نکنیم واینکه به خاطر آثار مخرب شوینده ها برای محیط زیست وسلامت انسان از آنها بیش از حد استفاده نکنیم،لازم به توضیح است که این پویش به صورت تبلیغات در فضای مجازی وبرگزاری مسابقه نقاشی وکارگاههای آموزشی برای بانوان وسایر برنامه های جانبی پیش بینی شده است.

در حال حاضر تعدادمشترکین آب استان۵۹۵هزار مشترک است که تعداد مشترکین روستایی۱۴۶هزار وتعداد مشترکین شهری۴۴۹هزارمشترک می باشد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)