يكشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

آمادگی شرکت آب و فاضلاب لرستان برای آبرسانی به عزاداران حسینی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد؛

آمادگی شرکت آب و فاضلاب لرستان برای آبرسانی به عزاداران حسینی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۸۰ اکیپ اتفاقات و نیروهای امدادی در تاسوعا و  عاشورا آمادگی کامل دارند، علاوه بر این برنامه ریزی لازم برای آبرسانی به عزاداران حسینی انجام شده است.

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به رویدادهای بزرگ عزاداری در  استان به ویژه اجتماع عزاداران حسینی در روز تاسوعا و عاشورا و برنامه‌ریزی لازم برای آبرسانی و خدمت به عزاداران حسینی انجام شده است.
وی افزود: استقرار تانکر آبرسانی سیار و خدمات رسانی به عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی  از جمله اقدامات شرکت آبفا در این ایام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: خدمات رسانی به نمارگزاران ظهر عاشورا نیز از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان  است که با استقرار واحدهای آبرسانی سیار و نصب شیرهای آب در محل برگزاری نماز با شکوه عاشورا به نمازگزاران انجام می‌شود.
به گفته اکبریان آبرسانی به موکب‌های عزاداری در اقصی نقاط استان  از دیگر خدمات شرکت آبفا در ایام عزاداری دهه اول محرم است.
وی بیان کرد: ۸۰ اکیپ اتفاقات و نیروهای امدادی استان برای ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا اماده خدمت به عزاداران حسینی است.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)