جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان لرستان برگزار شد

باحضور مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان لرستان برگزار شد

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست این شرکت با حضور مدیر کل حراست شرکت مهندسی آبفا کشور،معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت نیرو،معاون هماهنگی حراست های آبفا کشورمدیر کل حراست استان لرستان،اعضا شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان،مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب برگزار شد.

در این جلسه  عرب نژاد مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نقش شرکت های آب و فاضلاب و رضایتمندی مردم با توجه به اهمیت آب شرب مهمترین هدف این شرکت را خدمت خالصانه و جهادی به مردم عنوان کرد.

وی به ظرفیت های بزرگ لرستان در بحث آب اشاره کرد و از مدیران درخواست کرد با توجه به این ظرفیت عظیم برای اقدامات بزرگ اجرایی همت کنند.

 عرب نژاد همچنین بر نقش دستگاههای خدمات رسان در خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و حضور مدیران در عرصه اجرا   و میان مردم را از مهمترین اقدامات جهت کسب رضایتمندی مردم عنوان کرد.

مدیر کل حراست شرکت مهندسی آبفا کشور به نقش مجموعه های حراست به عنوان بازوی قوی در کنار مدیران و مجموعه شرکت اشاره کرد و افزود :حراست باید برای رضای خدا و در مسیر اهداف و رسالت شرکت که همان خدمت به مردم است همراه مدیریت مجموعه باشد.

وی در پایان با اشاره به استفاده مفید از کارکنان اشاره و تاکید کرد که در خدمت رسانی به مردم با کسی تعارف نداریم و مجموعه های حراست باید با ارزیابی مدیران و کارکنان به صورت دقیق و با نگاه شایسته سالاری به مدیریت شرکت یاری رسانند.

در ادامه آقای محمدی مدیر کل حراست استان لرستان نیز مطلبی در خصوص اهمیت حراست در رضایتمنذدی مردم و خدمت رسانی به هم استانی ها توسط شرکت آب و فاضلاب ارئه کرد.

در پایان این جلسه آقای روح اله کولیوند به عنوان مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب لرستان معارفه و از خدمات آقای سید فضل اله موسوی تقدیر به عمل آمد.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)