دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان :

اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان در لرستان

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،یاسر اکبریان مدیرعامل این شرکت در حاشیه بازدید از پروژه های بخش فاضلاب از اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان در طی دو سال از دولت مردمی سیزدهم خبر داد و در این خصوص توضیح داد :خوشبختانه در شرکت آب و فاضلاب پروژه های متنوعی در بخش های آب و فاضلاب در حال اجرا می باشد که پیش بینی می کنیم تا پایان دولت سیزدهم بخش قابل توجهی از این پروژه ها به سرانجام برسد.

اکبریان در خصوص اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب خاطرنشان کرد با توجه به اهمیت مسائل محیط زیستی و بهداشت عمومی ،شرکت آب و فاضلاب تلاش کرده است پروژه های مرتبط با این حوزه را تسریع دهدو یکی از اقدامات خوبی که در طی دو سال گذشته صورت گرفته است اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به این که شبکه های فاضلاب در طول سال نیاز به مراقبت و شستشوی سالیانه دارند .در طی همین دو سال حدود ۲۰۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در استان شستشو داده شده که برای این اقدام هم اعتباری معادل ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

لازم به ذکر است که در استان لرستان ۱۷۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب وجود دارد و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)