يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

استقرار میزخدمت شرکت آب و فاضلاب در مصلای نمازجمعه مرکز استان

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان خبر داد

استقرار میزخدمت شرکت آب و فاضلاب در مصلای نمازجمعه مرکز استان

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مدیر عامل این شرکت از استقرار میزخدمت شرکت آبفا استان در مصلی الغدیر شهر خرم آباد به منظور رسیدگی به خواسته های مردم خبر داد.

یاسراکبریان در این دیدار ها ضمن رسیدگی به درخواست مراجعه کنندگان دستورات لازم جهت پیگیری و حل مشکلات آنان را صادر کرد.

نمازگزاران درمحل استقرار شرکت آب و فاضلاب در مصلا درخواست های خود را به صورت چهره به چهره با مدیرعامل شرکت در میان گذاشته و وی نیز دستورات لازم در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی برای رسیدگی آنها داده  و بعضی از موارد در محل مصلا با حضور کارشناسان مربوطه حل گردید.

اکبریان گفت:اکثر درخواست ها  شامل درخواست خرید اقساطی انشعاب‌ و لوله گذاری آب و فاضلاب، پیگری پرداخت مطالبات، محاسبه فیش آب بها،شکستگی لوله آب بوده است.

لازم به ذکر است که امام جمعه و نماینده ولی فقیه در لرستان،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار لرستان از میز خدمت شرکت آب و فاضلاب بازدید کرده  و تاکید بر طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان نمودند.

اکبریان با اشاره به وظیفه میزخدمت در شرکت آب و فاضلاب گفت:وظیفه میزخدمت نشستن پای صحبت های مردم و گوش سپردن به درخواستهای آنان است و ما به عنوان خادمان این مردم موظفیم که درخواستها را تا رسیدن به نتیجه پیگیری نماییم.

لازم به ذکر است که شرکت آب و فاضلاب علاوه بر استقرار میزخدمت در مصلا های نماز جمعه به صورت فصلی و به شکل هفتگی و با حضور مدیران امورات در مکان های عمومی مانند مساجد و مراکز فرهنگی پاسخگوی درخواست های مردم در حوزه آب و فاضلاب می باشند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)