يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

اصلاح شبکه ۱/۵ کیلومتر از شبکه آب شرب شهر خرم آباد

مدیر امور آب و فاضلاب خرم آباد:

اصلاح شبکه ۱/۵ کیلومتر از شبکه آب شرب شهر خرم آباد

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، به منظور رفع افت فشار و پایداری شبکه آبرسانی بیش از ۱۵۰۰ متر  عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در شهر خرم آباد اجرا شد .

فرج قاسمی منش در این خصوص گفت: در پی اظهار گلایه و گزارش مردمی مبنی بر فشار نامناسب آب برخی از مناطق شهر خرم آباد  بیش از ۱۵۰۰ مترلوله پلی اتیلن با قطر ۱۱۰ میلی متر آب شرب این مناطق تقویت شد.

قاسمی منش اضافه کرد :بعضی از مناطق ازجمله پرینان و شیخ بابایی  منطقه پشت بازار شهر خرم آباد دارای بیش از ۱۰۰۰ خانوار بوده که در فصل گرما با افت فشار آب دست و پنجه نرم می کردند که خوشبختانه با اصلاح شبکه این مناطق به پایداری شبکه آبرسانی رسیدند.

وی گفت:یکی از مشکلات افت فشار آب استفاده برخی از سودجویان از شبکه آب است که از مردم شدرخواست می شود که با مشاهده هرگونه انشعاب غیر مجاز و شکستگی لوله آب و فاضلاب با سامانه ۱۲۲ تماس حاصل نمایند.

همچنین مدیر امورآبفا خرم آباد گفت: در این روز‌ها شاهد افزایش دما هستیم اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب و پرهیز از مصارف غیر ضروری را در دستور کار قرار دهیم، کمتر شاهد افت فشار و یا کمبود آب خواهیم بود. .

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)