جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

انجام بیش از ۱۰۰ نمونه برداری از آب شرب شهر خرم آباد در جریان کدورت آب

انجام بیش از ۱۰۰ نمونه برداری از آب شرب شهر خرم آباد در جریان کدورت آب

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در این خصوص گفت:به دنبال بارش های بهاری در روزهای پایانی فروردین سال جاری کدورت آب چشمه های تامین آب شهر خرم آباد به بیش از NTU ۲۰۰ رسید این در حالی است که کدورت آب در حالت عادی NTU  ۵ می باشد.

یاسر اکبریان اضافه کرد:با حضور به موقع مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و برگزاری جلسات متعدد،بی وقفه و شبانه روزی با کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و به کار بردن تدابیر لازم جهت گذر از این بحران،کاهش کدورت آب و حفظ کیفیت آب شرب شهر خرم آباد بحران بوجود آمده به حداقل ممکن رسید.

اکبریان گفت:در بحبوحه این بحران بیش از ۱۰۰نمونه برداری توسط دانشگاه علوم پزشکی و آزمایشگاههای شرکت آب و فاضلاب استان انجام گرفت که خوشبختانه نتایج آزمایش ها عاری بودن آب از آلودگی میکروبی و شیمیایی بود.

در پایان اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان از زحمات شبانه روزی مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ،همکاران مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب استان،همکاران کنترل کیفی امور شهرستان خرم آباد و اموراتی که در این مدت در راستای کاهش کدورت آب شهر خرم آباد و گذر از این بحران حضور مستمر داشتند قدردانی و تشکر نمود.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)