يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس خدمات صنعت آبفا به مردم از مصداق های میدانی جهاد تبیین می باشد

محمد رسولی امین، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه شورای معاونین شرکت آب وفاضلاب لرستان مطرح کرد

انعکاس خدمات صنعت آبفا به مردم از مصداق های میدانی جهاد تبیین می باشد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان جلسه شورای معاونین این شرکت با حضور آقای محمد رسولی امین مدیرکل بازرسی و پاسخگویی شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
در این جلسه مهندس اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گزارش کاملی از روند فعالیت ها و اقدامات این شرکت در حوزه آب و فاضلاب مطرح کرد.
وی تاکید کرد خوشبختانه در حال حاضر با همکاری مناسبی که با بسیج سازندگی در حال انجام است پروژه های آبرسانی روستایی در وضعیت مطلوبی قرار دارند به صورتی که تا کنون ۵۰ درصد این پروژه ها پیشرفت داشته اند که بخشی از این پروژه های تامین آب شرب در هفته دولت و بخشی نیز در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

در ادامه این جلسه آقای محمد رسولی امین  زحمات و فعالیت های مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب لرستان بابت تامین به موقع آب شرب و همچنین خدماتی که در سطح استان صورت می گیرد را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد که شرکت های آب و فاضلاب پیشانی دستگاه های اجرایی هستند و خدماتی که انجام می دهند تاثیر بسیاری در رضایتمندی مردم در سطح کشور دارد.

وی در ادامه گفت: اگر خدمات و فعالیت های صنعت آب و فاضلاب به موقع به مردم منعکس شود علاوه بر اینکه موجب خشنودی و رضایت مردم می شود و این امر از مصداق های میدانی  جهاد تبیین می باشد.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: بایستی در شرکت های آب و فاضلاب موضوع جانشین پروری در اولویت های کاری قرار بگیرد و همه ی شرکت های آب و فاضلاب کشور موظف هستند نسبت به این موضوع تمهیدات لازم را داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت نخبگان و نیروهای جوان که دارای تجربه لازم و کافی هستند در بدنه های مدیریتی شرکت ها استفاده گردد که قطعا این موضوع به بازدهی بیشتر شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور خواهد شد.
در ادامه این جلسه معاونین شرکت آب وفاضلاب استان لرستان و مدیران حاضر در جلسه مباحث مربوط به حوزه کاری، چالش ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)