پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ایجاد روحیه تعهد نسبت به مجموعه شرکت آب و فاضلاب پشتوانه موفقیت شرکت و همکاران است.یکی از اولویت های اصلی مجموعه شرکت بحث افزایش درآمد و وصول مطالبات است.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت عنوان کرد:

ایجاد روحیه تعهد نسبت به مجموعه شرکت آب و فاضلاب پشتوانه موفقیت شرکت و همکاران است.یکی از اولویت های اصلی مجموعه شرکت بحث افزایش درآمد و وصول مطالبات است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ، مهندس بهرامی سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت با حضور در امور آب و فاضلاب شهرستان ازنا از نزدیک با همکاران این امور به بحث و گفتگو پرداخت.

 در ابتدای این جلسه مهندس محمودی مدیر امور ضمن تبریک انتصاب شایسته مهندس بهرامی به عنوان معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت و تشکر از خدمات مهندس یاراحمدی به ارائه گزارش در خصوص اقدامات امور در حوزه مشترکین به ویژه در بحث وصول مطالبات پرداخت و در ادامه همکاران امور به بیان دیدگاه ها و مشکلات موجود و پیشنهادات خود پرداختند.

 در ادامه مهندس بهرامی سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت ضمن خسته نباشید به مجموعه همکاران  گفت: خانواده مشترکین یک خانواده پر حجم و پر ظرفیتی است و حوزه ای کاملا تخصصی می باشد.

 وی همچنین با اشاره به اهمیت ارائه آمار و عملکرد در حوزه مشترکین افزود اولویت امروز شرکت که مورد تاکید مدیرعامل محترم شرکت نیز می باشد بحث امور مشترکین و درآمد شرکت است.

 سرپرست جدید معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت تاکید کرد که تمامی همکاران با نگرشی که در اسفندماه در خصوص وصول مطالبات داشتند به این کار مهم ادامه دهند تا با یک جهش چشم گیر در حوزه وصول مطالبات همراه باشیم تا ان شاء الله برنامه های حوزه معاونت مشترکین که پیش بینی شده است عملیاتی شوند.

مهندس نادر بهرامی مامورین قرائت را مسئولین درآمد شرکت دانست و در خصوص حمایت از این همکاران پر تلاش قول مساعد داد.

 وی در پایان با اشاره به اهمیت بحث مالی که پشتوانه تمامی کارهای شرکت می باشد، ایجاد روحیه و تعهد نسبت به شرکت در بین همکاران  را عامل پیشرفت شرکت و همکاران دانست و گفت: با تکیه بر وصول مطالبات با تلاش همه جانبه تمامی واحدها در ارتقای  خدمات و زیرساخت ها در جهت حرکت به سمت مکانیزه شدن و ارتقای سطح الکترونیکی تلاش خواهیم کرد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)