جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بازدیدناظرین ملی ومنطقه ای پروژه های محرومیت زدایی ازآبرسانی به روستاهای محروم لرستان

بازدیدناظرین ملی ومنطقه ای پروژه های محرومیت زدایی ازآبرسانی به روستاهای محروم لرستان

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی از روستاهای استان لرستان با حضور ناظرین ملی و منطقه‌ای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، نماینده وزارت نیرو در جهاد آبرسانی، نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، مسئول بسیج سازندگی استان، مدیرعامل و معاونت مهندسی و توسعه آب این شرکت صورت پذیرفت. عصر همان روز جلسه ای در شرکت آب و فاضلاب استان جهت بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌ها برگزار گردید.

خان احمدی ناظر ملی: وضعیت پیشرفت پروژه‌ها در وضع ‌مطلوبی ارزیابی نمیشوند و تاکید کردند که بسیج سازندگی با قید فوریت در راستای افزایش جبهه های کاری و هم خرید تجهیزات و اقلام پروژه اقدام نماید.همچنین مدیرعامل استان و نماینده بسیج سازندگی با همکاری شورای تامین استان در راستای رفع معارضین اقدام نمایند.

لیدا جلالی نماینده جهاد آبرسانی وزارت نیرو: تاکید می‌گردد علاوه بر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها استانداردهای فنی نیز لحاظ گردند.  

حمید رضا کرم‌وند پس از بررسی موانع آبرسانی به چند روستا گفت: با توجه به آمادگی این شرکت و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیات آبرسانی به چند روستا به دلیل معارضات اجتماعی  در درود، الشتر و نورآباد به کندی پیش می رود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در ادامه فعالیت خود در آبرسانی روستاها اضافه کرد که با هدف محرومیت زدایی از روستاها قرارداد همکاری مابین شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان بسته شده که امیداریم تا پایان آن بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان از آب شرب سالم برخوردار شوند.

جهانبخش نماینده بسیج سازندگی عامل اصلی کندی را کمبود لوله های فلزی و پلی اتیلن بیان کردند

در پایان جلسه مقررگردید که ستاد معین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) جهت اجرای عملیات آبرسانی لوله های فلزی را در اختیار این شرکت قرار داده و همچنین سازمان بسیج سازندگی به عملیات اجرایی محرومیت زدایی به روستاها سرعت بیشتری ببخشد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)