يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیران کل بحران و بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشوراز تاسیسات آب و فاضلاب لرستان

بازدید مدیران کل بحران و بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشوراز تاسیسات آب و فاضلاب لرستان

 

 

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آبفا لرستان، مدیرکل بازرسی و مدیر کل دفتر بحران شرکت مهندسی آبفا کشور از تاسیسات و چند ایستگاه پمپاژ تامین آب شهر خرم آباد بازدید نمودند.

در این بازدید ها یاسر اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های عملیاتی شرکت برای تامین آب شرب شهر خرم آباد و همچنین اقدامات انجام گرفته برای مواجهه با فصل بارندگی ها ارائه نمود.

اکبریان خاطرنشان کرد با تشکیل قرارگاه مقابله با بارندگی های سیل آسا در آمادگی کاملی برای شرایط بحرانی هستیم و همکاران با تجهیزات و کمک از پیمانکاران شرکت در همه شهرستانها درصورت وقوع حوادث پای کار خواهند آمد.

در ادامه این بازدیدها اکبری مدیر کل بحران شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن قدردانی از تلاشها ،گزارشهای بیان شده ، آمادگی نیروی انسانی و امکانات فیزیکی شرکت، درخصوص پیگیری مسائل مطرح شده توسط مدیر عامل شرکت آبفا لرستان در مرکز قول همکاری دادند.

در ادامه رسولی امین مدیر کل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور ارائه خدمات بی وقفه و شبانه روزی به مردم را از مهمترین ویژگی شرکت های آبفا در دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد بایستی به شکلی برنامه ریزی و مدیریت کنیم که در همه شرایط جوی خدمات مطلوب به مردم دچار وقفه نشوند.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)