جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به همراه فرماندار و نماینده مردم شهرستان سلسله در مجلس شورای اسلامی ازروستاهای این شهرستان

بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به همراه فرماندار و نماینده مردم شهرستان سلسله در مجلس شورای اسلامی ازروستاهای این شهرستان

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، یاسر اکبریان مدیرعامل این شرکت به همراه فرماندار و نماینده مردم شهرستان سلسله در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری وضعیت تامین آب شرب از روستا های پرسک و گری ران بازدید به عمل آورده و به دنبال رفع چالش های احتمالی جهت تامین آب پایدار این روستاها شدند.

اکبریان در خصوص آبرسانی به روستای پرسک گفت:در حال حاضر آبرسانی به این روستا از چشمه و به صورت ثقلی می باشد که به دلیل قطر لوله خط انتقال در ساعاتی از شبانه روز آب روستا دچار افت فشار می گردد.

وی گفت:  عملیات اجرایی آبرسانی به روستای پرسک با اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال آب،احداث ۲ باب مخزن و بهسازی چشمه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در بازدید از آبرسانی به روستای گری ران گفت:  عملیات اجرایی آبرسانی به این روستا با ۴۳کیلومتر لوله گذاری،احداث یک باب مخزن و نصب ۲ دستگاه شیر فشار شکن انجام می گیرد.

اکبریان با توضیح و اشاره به جهاد آبرسانی و همکاری با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص آبرسانی و محرومیت زدایی از روستاها گفت: با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)  و با هزینه ای بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان آبرسانی به چند روستا انجام خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای استان با مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی در قالب طرح جهاد آبرسانی در حال انجام است و امید است که بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند این پروژه های آبرسانی را به سرانجام برسانند

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)