جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور از تصفیه خانه آب شهر خرم‌آباد

بازدید مدیرکل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور از تصفیه خانه آب شهر خرم‌آباد

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان؛ دکتر عرب نژاد مدیرکل دفتر حراست شرکت مهندسی آبفای کشور، دکتر حسینی معاون حفاظت پرسنلی وزارت نیرو و هیئت همراه از مراحل مختلف تصفیه خانه آب شهر خرم‌آباد و همچنین آزمایشگاه کنترل کیفی، مرکز سامانه ۱۲۲ و مرکز کنترل وپایش  شبکه آب استان بازدید نمودند..

در این بازدید مهندس اکبریان  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گزارش کاملی از فرایندها در تصفیه خانه آب شهر خرم‌آباد و همچنین مرکز ۱۲۲و شبکه کنترل وپایش  آب استان ارائه نمودند. وی تاکید نمودند همکاران شرکت با توجه به رسالت خطیری که در تامین آب شرب و دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب دارند همیشه و در همه شرایط پای کار هستند و در جریان رفع کدورت آب شرب شهر خرم اباد به شکل جهادی و شبانه روزی فعالیت مستمر داشتند که همین تلاش باعث شد در کمترین زمان ممکن مشکلات کم آبی رفع گردد.

 

در ادامه این بازدیدها دکتر عرب نژاد ضمن عرض خدا قوت و تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت آبفای استان، ضمن اشاره به روحیه جهادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، چشم انداز روشنی را برای این شرکت متصور نمودند. وی ادامه دادند که انجام خدمت بی وقفه و پاسخگو بودن به درخواست های مردم یک اقدام ارزشی و قابل تقدیر است و همه ما باید تلاش کنیم خدمات با کیفیت به مردم ارائه دهیم. وی همچنین خاطرنشان نمودند تامین خدمات و پاسخگویی به موقع  موجب رضایتمندی مردم نسبت به  خدمات شرکت های آب و فاضلاب می گردد. وی همچنین در خصوص این بازدید ها تاکید داشتند که اقدامات بسیار خوبی در مجموعه تصفیه خانه آب شهر خرم آباد انجام گرفته است که البته بایستی در حوزه های حراستی  و امنیتی تلاش های مضاعفی صورت گیرد که خوشبختانه برای رفع این نواقص در بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)