سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از روند آبرسانی به روستاهای این شهرستان

بازدید نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از روند آبرسانی به روستاهای این شهرستان

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،مدیر عامل این شرکت به همراه نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از پروژه روستاهای آسیب دیده در طرح قمرود بازدید به عمل آورد.

حمید رضا کرم وند در این گفت:پروژه روستاهای خسارت دیده در طرح قمرود یک طرح ملی است که با هدف آبرسانی به روستاهای خسارت دیده در طرح انتقال آب به استان های  مرکزمی باشد .

کرم وند توضیح داد :این پروژه در دو فاز بوده که فاز اول آن شامل:تصفیه خانه آب،مخازن و اجرای شبکه ۴۲ روستا می باشد که در حال حاضر تصفیه خانه اجرا شده و همچنین ۸۰ درصددر خطوط انتقال شبکه پیشرفت داشته ایم.

کرم وند اضافه کرد:فاز دوم این پروژه به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واگذار شده است در این مرحله  که شامل ۲۵ روستا بوده ساخت تصفیه خانه و خطوط انتقال  آب در دست اجرا می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با به ثمر رسیدن این پروژه گفت:طرح آبرسانی به روستاهای خسارت دیده در طرح قمرود از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری بوده و با اجرای آن ۹۹ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر دارای آب پایدار می شوند.

لازم به ذکر است که دکتر خدابخشی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات پرسنل شرکت آب و فاضلاب قول همکاری و پیگیری در زمینه تامین اعتبار و تسهیل در اجرای پروژه را داشتند.

در پایان حمید رضا کرم وند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به همراه نماینده مردم  الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از محل تصفیه خانه آب،مخازن،فاز ۲ تصفیه خانه و خطوط انتقال در حال اجرا بازدید به عمل آوردند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)