شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور،آخرین وضعیت منابع تامین آب استان لرستان بررسی شد

با حضور مدیر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور،آخرین وضعیت منابع تامین آب استان لرستان بررسی شد

 

 

در جلسه ای با حضور مدیر دفتر نظارت بر بهبود و روش های بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مدیر ان عامل شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای آخرین وضعیت آبدهی چاهها و چشمه های شهر خرم آباد و سایر منابع تامین آب شرب استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در این خصوص گفت: احداث ۲ باب مخزن ۵ هزار متر مکعبی در شهر خرم آباد به اتمام رسیده است.همچنین عملیات اجرایی یک باب مخزن ۵ هزار متر مکعبی در شهر خرم آباد شروع شده است. حمید رضا کرم وند گفت:یکی دیگر از مشکلات ما هدر رفت آب از شبکه فرسوده آب شهری است.البته طی چند سال گذشته با اصلاح خطوط انتقال آب شهر خرم آباد در حدود ۱۸۰ الی۲۰۰ لیتر آب به منابع اضافه شده است.

کرم وند اضافه کرد:در تابستانی که پشت سر گذاشتیم با بازسازی چاهها،نشت یابی و رفع نشت یابی شبکه انتقال آب ،هوشمند سازی شبکه آب در حدود ۶۰ لیتر بر ثانیه در هدر رفت آب صرفه جویی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت:زمانی شهر خرم آباد با چشمه و سراب های متنوع معروف بوده است ولی امروز باید فقط به دنبال آب پایدار باشیم.

مهندس علیرضا طباطبا یی مدیر دفتر نظارت بر بهبود و روش های بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پس از جمع آوری آمار و اطلاعات منابع آبی استان لرستان  و قول همکاری جهت دریافت اعتبار مورد نیازگفت:ما باید برای دریافت اعتبار لازم و به موقع ،آمار و اطلاعات دقیق و صحیحی را از منابع آبی استان به سازمان برنامه ریزی ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که در راستای رفع کمبود قسمتی از آب شرب شهر خرم آباد مقرر گردید که تا پایان آذر ماه سال جاری شرکت آب و فاضلاب لرستان نسبت به حفر و تجهیز ۱۰ حلقه چاه آب در نقاط مختلف شهر اقدام نماید.

در پایان جلسه مدیر دفتر نظارت بر بهبود و روش های بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از چند منابع آب شهر خرم آباد بازدید به عمل آوردند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)