جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

برخورد با انشعابات غیر مجاز اولویت مهم این شرکت است

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان تاکید کرد:

برخورد با انشعابات غیر مجاز اولویت مهم این شرکت است

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مدیر عامل  این شرکت بر همکاری و تعامل بیش از پیش مردم به منظور کشف انشعابات غیر مجاز تاکید کرد.

حمید رضا کرم وند گفت: از مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تاسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق سامان ۱۲۲به این شرکت اطلاع دهند.

وی با بیان این که نام و مشخصات فرد گزارش دهنده نزد این شرکت محفوظ می ماند افزود:مشخصات افرادی که با سامانه شبانه روزی ۱۲۲ تماس می گیرند ثبت شده و مشکل تا زمان حل آن پیگیری می شود.

کرم وند اضافه کرد: مصارفی از قبیل آبیاری باغ ها، زمین های کشاورزی و ساخت و ساز را از جمله مصادیق انشعابات غیر مجاز هستند و متخلفین به مراجع قضایی معرفی و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان  با اشاره به این که وجود انشعاب‌های غیرمجاز، خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی همچون کاهش فشار آب مواجه می کند افزود: همکاری مردم در شناسایی انشعابات غیر مجاز در ارائه خدمات پایدار بسیارموثر است.

کرم وند گفت: با وجود آن که تابستان سختی را در پیش رو داریم تمام تلاش خود را می کنیم  تا بتوانیم با حداقل مشکلات تابستان را سپری نماییم که البته این امر با حمایت و همکاری مردم فهیم لرستانی مقدور می باشد.

لازم به ذکر است که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰۰انشعاب غیر مجاز شناسایی و پایش شده است.

 

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)