جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

برخورد جدی باانشعابات غیر مجاز

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلفان تاکید کرد:

برخورد جدی باانشعابات غیر مجاز

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلفان از فعالیت جدی پرسنل این امور صحبت کرد.

زارعیان گفت:تعداد مشترکین شهرستان دلفان در حدود ۳۷ هزار نفر بوده و منابع تامین آب از چاه و چشمه می باشد که با کاهش نزولات آسنانی با افت سطح دبی آنها مواجه شده ایم.

عباس زارعیان گفت: به دلیل استفاده برخی از مشترکین از انشعابات غیر مجاز و آسیب به روند خدمات دهی به سایر مشترکین و همچنین ازبین بردن حقوق شهروندان نورآبادی این انشعابات شناسایی شده و علاوه بر جریمه نقدی به مراجع قضایی معرفی می شوند وی تاکید کرد از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

زارعیان گفت:به علت کاهش سطح منابع تامین آب شهرستان ، مشترکین به هیچ  وجه نباید از آب شرب جهت آبیاری باغ و مزارع،شستشوی پیاده روها، کارواش ها ،کارگاههای بلوک زنی و...استفاده نمایند.

زارعیان گفت:عملیات نشت یابی شبانه شبکه توزیع آب نورآباد با هدف شناسایی شکستگی های پنهان شبکه آب و جلوگیری از هدر رفت آب در زمانی که مصرف مشترک به حداقل رسیده انجام گرفت همچنین دبی سنجی ایستگاههای آب شرب روستاهای تحت پوشش برخوردار،هفت چشمه و دهکبود به منظور آبدهی و تعیین میزان آب در خطوط انتقال انجام گرفت. 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلفان گفت به طور حتم تابستان پیش رو با تنش آبی مواجه خواهیم بود که امیدواریم با همراهی مردم فهیم این شهرستان مشکلات افت فشار و کم آبی را به حداقل برسانیم.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)