جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

برنامه محوری دولت برای رفع تنش‌ آبی در استان‌های کم‌آب/ پایان جیره‌بندی آب در بوشهر نتیجه توجه دولت به رفع تنش آبی در کشور است

رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۱۵ طرح بزرگ آب و برق در استان بوشهر:

برنامه محوری دولت برای رفع تنش‌ آبی در استان‌های کم‌آب/ پایان جیره‌بندی آب در بوشهر نتیجه توجه دولت به رفع تنش آبی در کشور است

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله  سید‌ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۵ طرح بزرگ آب و برق در استان بوشهر، احداث این طرح‌ها به دست توانمند متخصصان و کارگران ایرانی را اقدامی بزرگ و افتخارآمیز دانست و گفت: این طرح‌های چندساله که با همت وزارت نیرو و متخصصان توانمند داخلی طی چند ماه به سرانجام رسیده است، از جمله کارهای بسیار بزرگ و افتخارآمیز در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم است.
رئیسی همچنین عملکرد و اقدامات گروه صنعتی مپنا به عنوان یکی از مجریان این پروژه‌ها را قابل تقدیر دانست و گفت: گروه صنعتی مپنا با ضمیمه کردن دانش به توانایی، منشأ اقدامات و خدمات بسیار بزرگی در کشور بوده است.
رئیس جمهور در ادامه، اجرای پروژه‌های آب‌رسانی جهت رفع تنش‌های آبی در استان‌های کم‌آب کشور را از برنامه‌های محوری دولت عنوان کرد و گفت: رفع مشکل آب شرب مردم بوشهر و پایان جیره‌بندی آب در این استان از نتایج توجه دولت به رفع مشکلات ناشی از تنش آبی در کشور است.
آیت‌الله رئیسی همچنین از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در اجرای پروژه‌های دولت تقدیر و بر ضرورت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در استان تاکید کرد.
رئیسی استقبال گرم مردم بوشهر از کاروان دولت مردمی و همچنین حضور پرشور آنها در عرصه‌های مختلف را برای دولت مسئولیت‌آور دانست و گفت: ما یقین داریم به لطف خدای متعال، با کمک این مردم عزیز و خدمتگزاری دولت، بسیاری از مشکلات استان مرتفع خواهد شد.
رئیس جمهور همچنین وجود ظرفیت‌های عظیم در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بر ضرورت استفاده و بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها در جهت رفع نیازهای مردم تاکید کرد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)