شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه انسجام بخشی صنعت آب وبرق لرستان

برگزاری جلسه انسجام بخشی صنعت آب وبرق لرستان

 

 

جلسه انسجام بخشی صنعت آب وبرق لرستان با حضور مدیران عامل ،مدیران ستادی به میزبانی شرکت توزیع برق برگزار گردید که در این جلسه در خصوص مهمترین برنامه های پیش رو صنعت آب وبرق استان بحث وتبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه یاسراکبریان مدیرعامل شرکت آبفا ورئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب وبرق استان ضمن تبریک بابت عملیات غرور آفرین پهپادی وموشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونی این اقدام را موجب خوشحالی وشادی مردم مسلمان جهان وجبهه مقاومت دانست وتاکید کرد برای آزادی مردم فلسطین قطعا این اقدام تاثیرگذار خواهد بود،اکبریان درادامه این جلسه تاکید کرد که با توجه به اینکه در آستانه فصل گرما هستیم لازم است در راستای ارائه خدمات پایدار به مردم در بخش های آب وبرق برنامه ریزی مناسب صورت گیرد وتلاش کنیم ضمن آگاه سازی مردم در خصوص اهمیت خدمات زیر بنایی آب وبرق در جامعه و ارتباط مستقیم آن با کیفیت مطلوب زندگی،نسبت به مدیریت مصرف بهینه آب وبرق اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

یاسر اکبریان رئیس شورای همامنگی مدیران عامل صنعت آب وبرق استان خاطر نشان کرد با توجه به وجود طرح وپروژه های متنوعی که در سطح استان در بخش های آب وبرق در دست اقدام می باشد لازم است از همه ظرفیت های رسانه ای استان برای انعکاس آنها استفاده شود ودر بحث افتتاحیه این پروژه هاهماهنگی لازم صورت گیرد.

درادامه این جلسه مدیران عامل و مدیران ستادی حاضر در جلسه در خصوص برنامه های پیش رو مطالبی را ایراد و نسبت به پیاده سازی مصوبات شورا تاکید کردند.

لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص مواردی دیگر مانند دورکاری بانوان شاغل در صنعت ، برنامه های فرهنگی ودینی ومباحث بین دستگاهی بحث وگفتگو وموارد مهم آن مصوب گردید.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)