جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شورای فرهنگی و دینی شرکت آبفا لرستان با حضور مسئول فرهنگی آبفا کشور

برگزاری جلسه شورای فرهنگی و دینی شرکت آبفا لرستان با حضور مسئول فرهنگی آبفا کشور

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،جلسه ای با حضور مسئول امور فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کشور در شرکت آب و فاضلاب  لرستان برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بعد از تسلیت شهادت بزرگ مرد تاریخ بشریت امام علی (ع) به حاضران در جلسه در خصوص وضعیت آبی کشور گفت: وضعیت آب در کشور بسیار بحرانی است چند سال است که صحبت از بحران آب است هر سال تنگناهای بحث آب افزایش می یابد  ولی حرکت چشمگیری صورت نمی گیرد. در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ۸ طرح شرکت آب و فاضلاب مصوبه گرفت یعنی توجه خاصی به این بخش استان شد این در حالی است که لرستان در مخازن ذخیره آب با مشکل دست و پنجه نرم می کند.

کرم وند گفت:برخی از رفتارهای ما باید اصلاح شوند، رفتارهایی در مصرف و رعایت احترام به محیط زیست و آب ، چرا که عدم اصلاح آنها نگرانی های اجتماعی و امنیتی بوجود خواهد آورد.

کرم وند در خصوص فعالیت فرهنگی گفت: هر قدمی فونداسیون فرهنگی دارد یعنی تا آن فونداسیون درست و محکم اجرا نشود نمی توان انتظار سازوکار علمی و منطقی داشت چون زیر بنای فرهنگی مشکل دارد.

کرم وند اضافه کرد: بعضی مواقع نمی توانیم از مردم بخواهیم که الگوی مصرف آب را رعایت نمایند در حالی که بخش اعظمی از آب ما از طریق فرسودگی شبکه از بین می رود.

سپس حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور مسئول امور فرهنگی دینی شرکت مهندسی آبفا کشور گفت:نگاه ما به موضوع آب باید نگاه عمیق فرهنگی باشد دنیا در حال حرکت و تغییر است و به شدت به زیر بناهای فرهنگی توجه می کند .رهبر کبیر ما هم انقلاب خود را با کار فرهنگی شروع کرد که نشان از توجه ایشان به ارزش فرهنگ می باشد.

وی اضافه کرد: اگر کشوری هم از سوی دشمن بخواهد تضعیف شود به طور قطع جریان فرهنگی آن مورد هدف قرار خواهد گرفت.

 

مهدی بابایی پور دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت آبفا لرستان در ادامه جلسه با اشاره به عملکرد این شرکت در زمینه فرهنگی دینی گفت:استفاده از ظرفیت ائمه جماعات در حوزه مدیریت مصرف،تهیه کلیپ های کوتاه با موضوع فرهنگ صرفه جویی آب و نشر آن در فضای مجازی و مطر ح کردن مطالب دینی ویژه خانواده ی شرکت آب و فاضلاب نشان از اهمیت به ارزش ها و فعالیت های فرهنگی در این زمینه می باشد. 

در ادامه جلسه با گفتگو و نظرات سایر مسئولین فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب ادامه داشته و در پایان از دو نفر همکار فعال در زمینه فرهنگی دینی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)