شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه طرح جامع مدیریت دارایی با حضور مدیرکل نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور

برگزاری جلسه طرح جامع مدیریت دارایی با حضور مدیرکل نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور

 

 

جلسه طرح جامع مدیریت دارایی شرکت آب و فاضلاب لرستان با حضور علی رضا طباطبایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور ،مدیرعامل شرکت آبفا استان لرستان،معاونین و کارشناسان ستادی برگزار گردید.

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان بر ضرورت استقرار کامل نظام مدیریت دارایی  نقش و اثربخشی آن در بهبود ارائه خدمات و کاهش هزینه ها و همچنین بهبود شاخص ها تاکید و خاطر نشان کردند با توجه به این که شهر پلدختر به عنوان پایلوت در این خصوص انتخاب شده با تلاش همکاران نتایج مثبتی استخراج شده که می توانیم با استفاده از این نتایج گام های مناسبی برای کاهش ضعف ها و تقویت قوت ها داشته باشیم.

در ادامه این جلسه طباطبایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن خداقوت به همکاران آبفا استان تاکید کردند که مجموعه شرکت آبفا لرستان دارای توانای بالایی در انجام مقابله با چالش ها هستند و همیشه با کمترین امکانات شاهد بیشترین فعالیت و تلاش بوده اند.

مدیرکل نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور در خصوص استقرار سیستم مدیریت دارایی در شرکت آبفا استان و سایر استان ها گفت:خوشبختانه شرکت آبفا لرستان پیشرو و موفق در این حوزه بوده و از سرعت مطلوبی به نسبت سایر استان ها برخوردار است و میتوان گفت که بیشترین سرعت رشد در حوزه مدیریت استقرار دارایی در شرکت آبفا لرستان است.

طباطبایی افزود : با توجه به این که سایر استان ها نگاه ویژه ای به شرکت آبفا لرستان در این حوزه دارند انتظار داریم این سرعت و رشد را حفظ کنیم و برای استقرار علمی مدیریت دارایی از همه ظرفیت های شرکت از راس آن تا کارشناسان مربوطه استفاده درست شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد :شرکت های آبفا از ویژگیهای خاصی برخوردار هستند که آن ویژگی نوع خدمات به مردم است و به همین منظور باید به شکلی فعالیت و اقدام کنیم که بالاترین خدمات را با رضایتمندی مطلوب همزمان داشته باشیم چراکه شرکت مهندسی آبفا کشوروشرکت های آبفا در استانها همه یک هدف را دنبال می کنیم و آن ارائه خدمات پایدار به مردم می باشد.

در ادامه این جلسه معاونین و کارشناسان مربوطه مباحث تخصصی خود را در زمینه استقرار سیستم مدیریت دارایی مطرح و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)