سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه مدیریت بحران شرکت آبفا لرستان

با توجه به هشدار هواشناسی درلرستان

برگزاری جلسه مدیریت بحران شرکت آبفا لرستان

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آبفالرستان به دنبال گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی شدید در استان به ویژه در شهرستان های دلفان ،خرم آباد،کوهدشت وپلدختر جلسه مدیریت بحران شرکت آبفا با حضور مدیرعامل واعضای کمیته بحران تشکیل گردید.در این جلسه یاسراکبریان مدیر عامل شرکت در خصوص آمادگی لازم در زمینه های نیروی انسانی وتجهیزاتی ومستقر نمودن مدیران ستادی در شهرستان هایی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد تاکیدات لازم را بیان نمودند.

وی همچنین خاطر نشان کرد شرکت ،برای مواجهه با این شرایط ۱۲۰اکیپ امدادی وعملیاتی را درحالت آماده باش قرار داده است وتمامی مخازن وچاه های تامین آب شرب با حداکثر ظرفیت در مدار قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آبفا از هم استانی هادر خواست کرد ضمن رعایت مدیریت مصرف بهینه آب وتامین آب شرب برای شرایط ضروری در صورتی که موارد یا حادثه ای در حوزه خدمات آب وفاضلاب مشاهده گردیدبا سامانه ارتباط مردمی۱۲۲در شبانه روز تماس گرفته شود تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رفع حادثثه اقدام نمایند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته در خصوص وظایف ابلاغ شده ونحوه مقابله بهتر با این شرایط جوی اعلام شده بحث وتبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است براساس پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال بارندگی نقطه ای بین ۱۲۰تا۱۶۰میلی متر در بعضی نقاط استان وجود دارد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)