شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مانور سراسری دفاع از مقر با رمز یا فاطمه زهرا(س) در شرکت آبفا لرستان

همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری مانور سراسری دفاع از مقر با رمز یا فاطمه زهرا(س) در شرکت آبفا لرستان

به گزارش خبرنگار سایت شرکت آب و فاضلاب لرستان، چهارمین مانور سراسری ویژه دفاتر حراست شرکت های آبفا کشور به صورت همزمان برگزار شد.
روح اله کولیوند مدیر حراست شرکت آبفا لرستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تاکیدات شرکت مهندسی آبفا کشور مبنی بر حفظ آمادگی و ارتقا جهت مقابله با تهدیدات پیرامون فعالیت های شرکت آبفا، امروز چهارمین مرحله از مانور دفاع از مقر با رمز یا فاطمه زهرا(س) به صورت همزمان در تمامی شرکت های آبفا کشور برگزار شد که این مانور در تمامی شهرستان های استان لرستان و با حضور بیش از ۴۵۰ نفر به شکل مطلوب و براساس فرآیندهای مورد نظر دفتر حراست شرکت مهندسی آبفا کشور اجرا شد.
کولیوند همچنین خاطر نشان کرد این مانور در مرکز استان و با حضور معاون فرماندار، معاون بحران استانداری، مدیرعامل شرکت، معاونین، تیم های اعزامی از مرکز فوریت های پزشکی، نیروی انتظامی، آتش نشانی و همکاران فنی و رسانه ای دفتر روابط عمومی برگزار شد که با توجه به موضوع طراحی شده و انجام تمرینات لازم، این مانور به شکل موفق و براساس دستورالعمل ابلاغی اجرا شد.
مدیر حراست شرکت آبفا لرستان در پایان از همکاری مدیر عامل شرکت، معاونین و دستگاه هایی که در برگزاری این مانور همکاری  داشتند تقدیر کرد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)