پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی در پروژه آب و فاضلاب در محدوده شهری درشرکت آبفالرستان

برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی در پروژه آب و فاضلاب در محدوده شهری درشرکت آبفالرستان

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، کارگاه  یک روزه آموزشی ایمنی در پروژه های آب و فاضلاب در محدوده شهری با حضور ناظران،مشاوران،پرسنل نظارتی کارفرما برگزار شد.

این کارگاه با هدف رعایت اصول ایمنی،سطح آگاهی در حوزه ایمنی و انجام  صحیح پروژه های اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان برگزار گردید.

مهندس سعید رحمانی مدرس این دوره در خصوص اهمیت ایمنی در کار گفت:

توجه به مسائل مربوط به ایمنی و سلامت شغلی کارگران و کارکنان در کارگاههای اجرایی مهم می باشد. از آنجا که فعالیت های عمرانی بسیار متنوع و پیچیده می باشند، ریسک فراوانی در اینگونه فعالیت ها مشاهده می شود . لذا، آثار و تبعات عدم رعایت ایمنی و پیشامد حوادث برای گروه های ذینفع بسیار پر هزینه و بعضاً غیر قابل جبران خواهد بود.

وی توضیح داد که از آنجا که یک حادثه ساختمانی می تواند از نظر اقتصادی و اجتماعی خساراتی به فرد و اجتماع وارد کند، این نتیجه عاید می گردد که جلوگیری از حوادث ، قسمتی از منابع مالی و انسانی جامعه را که از عوامل تولید اقتصادی هستند حفظ می نماید و از فشارها و ناراحتی های روانی کارگران حادثه دیده و خانواده آنها و جامعه جلوگیری به عمل می آورد.

لازم به ذکر است که در این کارگاه در خصوص مواردی چون:اقدامات پیش از شروع کار،کلیات ایمنی ترافیکی،ارزیابی نوع خاک،خطرات پیش آمده در حفاری و...بحث و گفتگو شد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)