جمعه ۱ تير ۱۴۰۳

بیش از ۱۴۰ پروژه آبفا در لرستان در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

بیش از ۱۴۰ پروژه آبفا در لرستان در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۴۰ پروژه در حوزه آب و فاضلاب در دست ساخت داریم که برای تکمیل آنها ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است 

یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا فاضلاب شرکت آب و فاضلاب لرستان اظهار کرد: ۴۵ پروژه در حوزه فاضلاب داریم که از این تعداد ۵ پروژه تصفیه خانه فاضلاب در ۵ شهر استان و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در تمامی شهرهای استان را داریم.

به گفته وی با تحقق این پروژه‌ها علاوه بر افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب استان به ۷۳ هزار متر مکعب شاهد اجرای ۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: میزان اعتبار این پروژه‌ها حدود ۲ هزار میلیارد تومان است که تلاش خواهیم کرد از همه ابزارهای قانونی برای تامین این اعتبار استفاده کنیم.

اکبریان بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع یک میلیون نفر از جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پروژه‌های حوزه آب  هم گفت: علاوه بر برنامه ریزی برای تامین آب شرب ۱۶۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۷۳ هزار نفر تا پایان سال حدود ۹۴ پروژه نیز در سطح استان در حوزه‌های نگهداری ، تعمیرات و بهسازی تاسیسات به منظور ارتقا کیفیت و کمیت و ارائه خدمات مستمر به مردم در بخش تامین آب شرب و کاهش هدر رفت آن در دست اقدام داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: میزان اعتبار پیش بینی شده برای این ۹۴ پروژه رقمی معادل ۲۷۰ میلیارد تومان است.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)