به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان در طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۱۵۵۰ تماس از سوی هم استانی های محترم با سامانه ۱۲۲ این شرکت برقرار شده است.
از این تعداد تماس حدود ۷۰۰ تماس مربوط به اتفاقات آب، ۵۰۰ تماس مربوط به اتفاقات فاضلاب و ۳۵۰ تماس مربوط به خدمات امور مشترکین بوده است که پس از ثبت در سامانه توسط اپراتورهای محترم ۱۲۲ به ناظرین و واحدهای مشترکین ارجاع داده شده است.
بر اساس این گزارش بیشتر اتفاقات حوزه فاضلاب بر اساس گزارشات ثبت شده مربوط به آبهای سطحی بوده است که برابر آیین نامه های شهرسازی خدمات دفع آبهای سطحی بر عهده شرکت آب و فاضلاب نبوده است ولی با این حال همکاران ما در خصوص موارد اعلام شده به کمک شهروندان محترم شتافته و در کوتاهترین زمان ممکن موارد اعلام شده را مرتفع نموده اند.
شایان ذکر است بر اساس این آیین نامه ها وصل نمودن آب پشت بام ها و آبهای سطحی به منهول های فاضلاب خلاف قوانین بوده و در صورت مشاهده مشمول جریمه خواهد شد.