جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

معاون منابع انسانی شرکت آبفا لرستان خبر داد:

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای این شرکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع “دستورالعمل نحوه اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور” موضوع تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران از سال گذشته در آبفای استان لرستان در دستور کار قرار گرفت .

شهریار شکیبایی افزود: از میان ۱۲۱ پرونده ایثارگری که برای کارکنان غیر رسمی مشمول این قانون تشکیل شد در نهایت ۲۸پرونده در قالب نیروهای شرکتی و حجمی مورد تایید شرکت مهندسی آبفای کشور قرار گرفت که احکام کارگزینی تعدادی از آن ها پس از طی مراحل گزینش صادر شد.

وی به ضوابط ابلاغی در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این قانون شامل کارکنان ایثارگری می شد که به طور تمام وقت در امور جاری و وظایف اصلی فعالیت می‌نمایند.

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان لرستان افزود: پس از تایید پرونده های کارکنان تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران توسط شرکت مهندسی آبفای کشور، مدارک این کارکنان به منظور تایید و احراز صلاحیت فرد به مرکز هسته گزینش آبفای کشور ارسال شد و پس از دریافت رای هسته گزینش حکم کارگزینی استخدامی ایثارگران آبفای استان لرستان صادر شد.

وی در ادامه با بیان این که سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، تکریم و پاسداری از حق ایثارگران است اظهار کرد: از کارکنانی که مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگری قرار گرفتند انتظار می رود همچنان با تلاش و کوشش خود برای ارائه خدمات به صورت جهادی، در جهت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد پیشگام باشند.

شکیبایی گفت: صدور احکام کارگزینی پذیرفته شدگان تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران مشمول این بخشنامه، حاصل چندین ماه تلاش شبانه روزی کارکنان معاونت منابع انسانی و تحقیقات، دفتر گزینش، حراست و نیز حمایت مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره آبفای استان لرستان بوده است.

 

 

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)