پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تحویل ۳۶۰۰کیسه آب بسته بندی واعزام ۴تانکر آبرسان به مناطق سیل زده

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب لرستان خبر داد:

تحویل ۳۶۰۰کیسه آب بسته بندی واعزام ۴تانکر آبرسان به مناطق سیل زده

 

 

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی آب وفاضلاب استان لرستان مدیرعامل این شرکت گفت : ۳۶۰۰ کیسه آب شرب بسته بندی شده یک لیتری جهت کمک به سیل زدگان شهرستان الیگودرزتحویل جمعیت هلال احمر گردید .

وی افزود : با توجه به بحران به وجود آمده در روستاهای  شهرستان امور آب و فاضلاب شهرستان الیگودرز آماده خدمات رسانی و اعزام اکیپ های عملیاتی در روستاهای دارای تنش و بحران الیگودرز می باشد .

حمیدرضاکرم وند همچنین از اعزام ۲ دستگاه تانکر آبرسان به استان اصفهان و همچنین ۲ دستگاه تانکر آبرسان به همراه یک اکیپ اتفاقات و یک دستگاه پمپsp و یک دستگاه پمپ بنزینی به استان یزد به منظور مشارکت در حل مشکلات سیلاب اخیر در این ۲ استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان  از آمادگی بیش از "۱۰۰ اکیپ اتفاقات آب و فاضلاب" در سطح  استان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی های جاری سامانه مانسون خبر داد و بیان کرد:تمامی تجهیزات وامکانات به همراه اکیپ‌های امدادی در تمامی شهرستان های استان درحالت آماده باش کامل قرار دارند.

درپایان کرم وندخاطرنشان کرد:تجربه موفق  رفع مشکلات ناشی از سیل وحوداث گذشته ما را در مقابله باحوداث احتمالی درشرایط مناسبی قرار داده و تلاش کرده ایم تاب آوری تاسيسات خودرا در بالاترین حد ممکن نگه داریم.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)