جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تسریع در اجرای زیرساخت های آب و فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر شهر الیگودرز

در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان از شهرستان الیگودرز مطرح شد:

تسریع در اجرای زیرساخت های آب و فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر شهر الیگودرز

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان  معاون عمرانی استاندار به همراه قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان لرستان و جمعی از مدیران استانی از محل پروژه فاز ۲ مسکن مهر  شهر الیگودرز بازدید کرد.

احمدرضا دالوند در این بازدید به بررسی مشکلات زیر ساختی از جمله جاده دسترسی ، اجرای شبکه آب و فاضلاب ، اجرای خطوط برق و شبکه گازرسانی این منطقه پرداخت و خواستار رفع موارد مطروحه شد.

منوچهر سقائی قائم مقام شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص زیرساخت آب و فاضلاب  گفت : شرکت آب و فاضلاب در هرلحظه آماده خدمت رسانی به مردم شریف در سطح استان و شهرستان الیگودرز می باشد .

وی افزود : این شرکت در خصوص اجرای شبکه آب و فاضلاب در این پروژه آمادگی کامل دارد  اما اجرای آن منوط به آماده سازی و ارائه نقشه بر و کف به آبفا می باشد.

در ادامه  علی اکبر طونی مدیر امور آب و فاضلاب الیگودرز نیز  اظهار کرد : شبکه آب شرب و شبکه فاضلاب مربوط به این طرح تا ورودی پروژه مسکن مهر اجرا گردیده و امور آب و فاضلاب در خصوص اجرای شبکه داخلی هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی همچنین گفت: تنها مانع اجرای این عملیات نامعلوم بودن بر و کف این پروژه است که به محض ارائه این اطلاعات به امور آب و فاضلاب در کمترین زمان ممکن زیرساخت های آب و فاضلاب این پروژه تکمیل خواهد شد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)