دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تشکیل قرارگاه رصد و پایش وضعیت تامین و توزیع آب شرب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خبر داد:

تشکیل قرارگاه رصد و پایش وضعیت تامین و توزیع آب شرب

 

 

ه گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، یاسر اکبریان مدیر عامل این شرکت از تشکیل قرارگاه رصد و پایش وضعیت تامین و توزیع آب شرب در استان لرستان خبر داد.

اکبریان در این خصوص گفت:در پی دستور مقام عالی وزارت نیرو و تاکید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور قرارگاه رصد و پایش وضعیت تامین و توزیع آب شرب در استان لرستان با هدف کاستن مشکلات ناشی از کاهش منابع آبی و نبود آب پایدار تشکیل می گردد.

اکبریان با اعلام این خبر که اعضا این کارگروه در استان را مدیر عامل،معاون بهره برداری و توسعه آب ،مدیر بحران و پدافند غیر عامل،مدیران امورات تابعه و مدیر روابط عمومی را شامل می شود افزود: دبیری این قرارگاه بر عهده ی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت خواهدبود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به اهم وظایف این قرارگاه اشاره و تاکید کرد که تلاش می کنیم برنامه ریزی های لازم جهت رصدمدیریت تامین آب ،توزیع و مصرف آب در ایام فصل گرما و پیگیری رفع حوادث در اسرع وقت در این کار گروه صورت گیرد.

یاسر اکبریان همچمین خاطر نشان کرد: با تعامل مناسبی که با فرمانداران و بخشداران استان داشته ایم در حوزه قرارگاه رصد و پایش در شهرستان ها با محوریت و ریاست فرمانداران هر شهرستان این جلسات نیز برگزار شود تا علاوه بر آگاه سازی مسئولین از آخرین وضعیت منابع آبی هر شهرستان در حوزه اطلاع رسانی بتوانیم آمار دقیق و درستی در اختیار مردم قرار دهیم.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)