دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب وبرق زائرین اربعین در استان و مرزهای تعیین شده فراهم شده است

یاسر اکبریان رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب وبرق لرستان عنوان کرد؛

تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب وبرق زائرین اربعین در استان و مرزهای تعیین شده فراهم شده است

یاسراکبریان مدیرعامل شرکت آبفا ورئیس شواری هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگارن، با اشاره به اهمیت اربعین در بعدهای مختلف، این حرکت را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه صنعت آب وبرق استان در اربعین امسال خدمات مناسبی را برنامه‌ریزی کرده است به طوری که هم در داخل استان و هم در مرز های تعیین شده، تیم های امدادی و تجهیزات لازم مستقر شده است.

وی خاطرنشان کرد:  شرکت آبفا علاوه بر تامین آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب موکب های سطح استان بخصوص در مسیر زوار اربعین، ۷ دستگاه تانکر آبرسان ، ۲ تیم امدادی و اتفاقات را درمرز مهران، برای ارائه خدمات مستقر کرده است.

اکبریان ادامه داد: همچنین در بخش فرهنگی علاوه بر حضور ائمه جماعت صنعت آب وبرق در مرز های تعیین شده، مراسم ویژه در داخل شرکت ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان، عنوان کرد:  شرکت آب منطقه‌ای  هم علاوه بر ارسال آب های بسته‌بندی، اکیپی از همکاران برای ارائه خدمات به مرز اعزام کرده است ، همچنین شرکت توزیع برق، یک اکیپ خط گرم، یک اکیپ شامل معابر و دستگاه بالابر، دو دستگاه دیزل و سه مورد ترانس برق در مرز مستقر کرده است و بحث روشنایی مسیر زوار نیز انجام شده است.

در پایان این جلسه مدیران عامل و سایر مدعوین نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های مشترک صنعت آب و برق ارائه دادند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)