پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تکمیل خط اصلی جمع آوری فاضلاب شهر کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خبر داد:

تکمیل خط اصلی جمع آوری فاضلاب شهر کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ، مدیر عامل این شرکت از اتمام عملیات اجرایی خط اصلی جمع آوری فاضلاب قسمتی از شهر کوهدشت خبر داد.

حمید رضا کرم وند در این خصوص گفت:اجرای خط اصلی جمع آوری فاضلاب قسمتی از شهر کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به اتمام رسید. خط اصلی فاضلاب کوهدشت به طول ۱۷۵۰ متر در قطرهای ۶۰۰،۵۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر می باشد.

وی گفت:با تکمیل و اجرای ۱۵۰۰۰ متر دیگر از شبکه فرعی فاضلاب منطقه امکان بهره برداری از شبکه فاضلاب برای جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر فراهم خواهد شد.

کرم وند اضافه کرد:يکي از مهم‌ترين مسائل در حوزه مديريت شهري، جمع‌آوري و انتقال فاضلاببه شکل اصولی و بهداشتی می باشد. حفظ محيط‌زيست، ارتقای بهداشت جوامع شهري و عوامل مختلف ديگر ازجمله ضرورت‌هايي است که منجر به احداث شبکه‌ها و تأسيسات فاضلاب شهري شده است.

در پایان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خاطر نشان کرد که برای تکمیل شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب شهر کوهدشت  به اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

لازم به ذکر است که تعداد مشترکین فاضلاب در سطح استان ۲۸۵ هزار بوده که از این تعداد  ۱۲۸۲۵مشترک فاضلاب در شهر کوهدشت می باشد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)