يكشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ثبت ۹ هزار و ۳۵۱ گزارش حادثه فاضلاب در یازده ماه گذشته درشهر خرم آباد

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد؛

ثبت ۹ هزار و ۳۵۱ گزارش حادثه فاضلاب در یازده ماه گذشته درشهر خرم آباد

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ظرف یازده ماه گذشته ۹ هزار و ۳۵۱ گزارش حادثه فاضلاب در شهر خرم آباد بر اساس گزارشات مردمی در سامانه ۱۲۲ ثبت شده است.
 
یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه ظرف یازده ماه گذشته ۹ هزار و ۳۵۱ مورد گزارش حادثه فاضلاب در سامانه ۱۲۲ ثبت شده است، اظهار کرد:  از ۴ هزار و ۷۶۱ حادثه فاضلاب ۲ هزار و  ۶۳۵ مورد حادثه برروی انشعابات و ۲ هزار و  ۱۲۶ مورد مربوط به خطوط اصلی و فرعی بود‌ که توسط عوامل بهره‌برداری رفع مشکل شده است.

به گفته وی مابقی گزارشات مردمی بود که پس از بررسی عوامل رفع حادثه، حوادث غیر مرتبط و شبه حادثه تشخیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: همچنین ظرف یازده ماه گذشته ۴۸۴ عدد منهول فاضلاب مرئی سازی، ۱۸۲۰ مورد منهول فاضلاب لایروبی، ۴۶۲ مورد منهول فاضلاب هم سطح سازی ،  ۸۶ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب و تعداد ۶۲۰ نصب قاب دریچه فاضلاب انجام شده است.
اکبریان در خصوص تصفیه خانه فاضلاب هم توضیح داد: فاز‌های ۱ و ۲ تصفیه خانه فاضلاب در مدار بوده و لجن تمام لاگون‌های فاز یک به حجم ۲۵هزار متر مکعب تخلیه و ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب به میزان ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد،  در فاز ۳ آن جهت افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب اقدامات فنی در حال انجام است.

 به گفته وی  کیفیت فاضلاب خروجی تصفیه‌خانه با متوسطBoD بین ۳۰ تا ۴۰ میلی گرم درلیتر  وCoD آن حدود ۶۰ میلی گرم در  لیتر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در جهت توسعه فضای سبز نیز تعداد ۱۵۰۰ اصله درخت صنوبر، کاج ،توت و گونه‌های دیگر در چند سال اخیر کاشته شده و کمربند سبز اطراف تصفیه خانه در حال تکمیل است.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)