شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشنواره بازی های بومی محلی ویژه خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب لرستان

به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت انجام شد؛

جشنواره بازی های بومی محلی ویژه خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب لرستان

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان  جشنواره دو روزه بازی های بومی و محلی  ویژه کارکنان صنعت آبفا استان به میزبانی امور آب و فاضلاب  سلسله درمنطقه گردشگری کهمان الشتر  برگزار شد.

دراین جشنواره درنهایت در بخش آقايان تیم معاونت مالي و پشتیبانی شرکت مقام اول و تیم های امور آب و فاضلاب شهرستان خرم آباد وامور آبفا دلفان به ترتیب مقام های دوم وسوم را کسب کردند وتیم امور آبفا سلسله جام اخلاق را دریافت کرد. در قسمت بانوان نیز که بصورت انفرادی برگزار شد به دستور مدیرعامل شرکت به تمام شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید.

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وهفته وحدت از حضور همکاران چه بانوان و چه آقایان دراین مراسم تقدیر و تاکید کرد: برگزاری این جشنواره ها موجب ایجاد نشاط و شادابی در بین همکاران خواهد شد و خوشحالیم که خانواده بزرگ صنعت آبفا با همدلی و وحدت وانسجام درحال خدمت رسانی به مردم هستند و تلاش خواهیم کرد به شکل بی وفقه و جهادی در گرما وسرما به مردم شریف استان ارائه خدمت نمائیم.

 درادامه این مراسم امین مومنی دبیر هیئت ورزش شرکت ضمن تشکر از حمایت های مديرعامل ومعاونت مالی و پشتیبانی شرکت از این جشنواره، از میزبان جشنواره و همه امورات بابت حضور فعال دراین برنامه تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه این دوره از جشنواره با استقبال بی نظیر همکاران مواجه شده به صورتی که  حدود ۲۳ تیم در این مسابقات شرکت کردند. وی همچنین از برگزاری جشنواره های مشابه در طول سال برای همکاران و خانواده محترم همکاران خبر داد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)