شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور سه تیم واکنش سریع در مانور سراسری شرکت آبفا استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد؛

حضور سه تیم واکنش سریع در مانور سراسری شرکت آبفا استان

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: اولین مانور سراسری تیم‌های واکنش سریع شرکت آبفا لرستان  همزمان با سراسر کشور با حضور سه تیم واکنش سریع برگزار شد.
یاسر اکبریان صبح چهارشنبه و در حاشیه برگزاری اولین مانور سراسری تیم‌های واکنش سریع شرکت آبفا لرستان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی مدیریت بحران مهندسی آبفا اولین مانور سراسری به منظور آشنایی  و توان سنجی اکیپ‌ها همچنین  ارزیابی تیم‌ها و تجهیزات در سطح کشور برگزار شد.
به گفته وی امروز شاهد حضور سه تیم واکنش سریع در قالب  تیم‌های ۳۰ نفره در سه شهرستان بودیم.
مدیر عامل شرکت آبفا لرستان گفت:  در خرم‌آباد هم امروز یکی از تیم‌ها با تمام تجهیزات مانور را به شکل مطلوبی برگزار کردند.
اکبریان  هدف اصلی از برگزاری این مانور را با توجه به توپوگرافی استان حفظ آمادگی بیشتر  نیروهای اتفاقات و امدادی شرکت آبفا در مواجه با حوادث احتمالی عنوان کرد و افزود: در واقع برگزاری این مانورها باعث می‌شود که تیم‌های واکنش سریع  نه تنها در لرستان بلکه در استان‌های دیگر هم در صورت  وقوع حادثه‌ حضور به موقع و اثر بخشی داشته باشند.

 وی خاطر نشان کرد: در نظر داریم این مانورها را طبق جدول زمان بندی شرکت مهندسی آبفا  در سطح منطقه‌ای، ملی و استان‌های معین به شکل مطلوبی برگزار کنیم.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)