سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب در سامانه پاسخگویی بر خط مدیران استان لرستان

حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب در سامانه پاسخگویی بر خط مدیران استان لرستان

به گزارش خبرنگارروابط عمومی شرکت آبفای لرستان ،مدیر عامل شرکت با حضوردر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱)به درخواستهای مردمی پاسخ داد.

حمید رضا کرم وند در این خصوص گفت: پاسخگویی به حق به درخواست ها،پیشنهادات،نظرات و انتقادات مردمی جز وظایف مدیران است که در اولین فرصت به آنها رسیدگی کرده و مانع از تضییع حقوق شهروندان شود.

کرم وند گفت: جامعه ای مسیر سلامت را به خوبی طی خواهد کرد که مسئولین آن برای شهروندان خود ارزش قائل بوده و درصدد رفع مشکلات باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: شهروندان لرستانی درنظر داشته باشند که این شرکت در راستای خدمات دهی هرچه بهتر نیاز به مشارکت همگانی آنها را دارد به همین دلیل تقاضا دارم که با مشاهده هرگونه شکستگی اعم از لوله آب،فاضلاب ،کنتور و ... به یامانه شبانه روزی ۱۲۲ تماس گرفته تا در اولین فرصت به درخواست آنها رسیدگی گردد.

در این روز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به درخواست هایی از جمله:خرابی کنتور،مشکل در فیش آب،هزینه آب بخا،آب های سطحی و هم سطح سازی منهول ها و..پاسخ داد.

لازم به ذکر است که برخی از شهروندان از عملکرد و تلاش های شرکت آب و فاضلاب در جهت رفع مشکلات شهروندان قدردانی نمودند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)