سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

خدمات دهی بی وقفه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در زیر سایه کرونا

خدمات دهی بی وقفه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در زیر سایه کرونا

با وجود سایه سنگین کرونا بر روی مردم،شرکت آب و فاضلاب سخت کوش تر از قبل در مسیر خدمات دهی به شهروندان در حرکت است.این روزها مشترکین شرکت آب و فاضلاب شاید کمی خسته باشند ولی دلشان محکم تر شده که رضایت ارباب رجوع را برآورده کرده اند.

این ها را مرتضی یاراحمدی گفت که در سمت معاونت مشترکین  و درآمد شرکت آب و فاضلاب پیش قدم است.

یاراحمدی وظایف مشترکین را برشمرد و گفت: مشترکین خدمات مهمی از جمله:فروش انشعاب،صدور قبوض آب بها،پیگیری وصول مطالبات ،ارائه خدمات پس از فروش به مشترکین(تعویض کنتور،تغییر نام و..) را در برنامه کاری خود دارد.

وی در مورد عملکرد مشترکین در بحبوحه بیماری کرونا گفت:پرسنل مشترکین با سرلوحه قرار دادن فرهنگ بسیجی و با هدف قطع زنجیره کرونا نسبت به غیر حضوری نمودن خدمات به صورت تلفنی از طریق سامانه ۱۲۲ مشکلات شهروندان را بررسی و به رفع آن اقدام می نمایند.

یاراحمدی اضافه کرد:برای اولین بار مسئولیت سنگین مشترکین شهر خرم آباد(امور آبفا ناحیه ۱و۲ )،شهرهای نورآباد و پلدختر را به چهار همکار خانم سپرده ایم چراکه معتقدیم با دقت وتیزبینی خاصی که دارند می توانندرضایت ارباب رجوع را کسب نمایند.

وی گفت: خانم ها خادم رئیس مشترکین امور آب و فاضلاب ناحیه شهر خرم آباد،بحرینی رئیس مشترکین ناحیه ۲ امورآب و فاضلاب خرم آباد،قاسمی ده نو رئیس مشترکین شهرستان نورآباد و باشی پور امور آبفا پلدختر هستند که با جدیت بر روند اجرایی خدمات دهی شرکت در این واحد نظارت دارند.

معاونت مشترکین شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که همکاران ما در فصل سرما دارند شکستگی کنتورهای آبی است که در اثر سرما از کار افتاده اند.با توجه به این که هزینه تعویض کنتور بر عهده خود مشترک است لازم است همه مشترکین گرامی از کنتور و اتصالات آبرسانی منزل خود محافظت نمایند.

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)