جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخواست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از مشترکین، مصارف آب شرب را در روزهای پایانی سال مدیریت کنیم

درخواست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از مشترکین، مصارف آب شرب را در روزهای پایانی سال مدیریت کنیم

 

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،حمیدرضا کرم وند مدیر عامل این شرکت در گفتگو با خبرنگاران استان در خصوص افزایش مصرف آب شرب در روزهای پایانی سال گفت: با توجه به سنت خانه تکانی در ایام نزدیک به پایان سال شاهد افزایش مصرف آب شرب در سطح استان هستیم که در دو سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید کارشناسان بهداشتی مبنی بر شستشوی مکرر دست ها با آب و صابون ،با افزایش محسوس  مصرف آب شرب هستیم به طوری که این افزایش به ۳۰ درصد رسیده است که اگر مشترکین رعایت نکنند ممکن است با افت فشار و حتی قطعی آب در بعضی از مناطق بویژه در آپارتمان ها و طبقات فوقانی روبرو شویم .

مدیر عامل شرکت تاکید کرد که در یازده ماه سال ۹۹ ،۱۶۰ میلیون متر مکعب آب شرب تولید شده است که به نسبت سال ۹۸ حدود ۲۰ درصد افزایش داشته ایم.

وی همچنین اضافه کرد که به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در ایام خانه تکانی در سطح استان اقدام به نصب بنرهایی با مضامین مدیریت مصرف با همکاری شهرداری و همچنین در فضای مجازی اطلاع رسانی در این خصوص را داشته ایم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در پایان از شهروندان لرستانی درخواست نمود که با مشاهده هرگونه شکستگی لوله های آب و یا فاضلاب با سامانه شبانه روزی ۱۲۲ تماس گرفته تا در اولین فرصت به آنها رسیدگی شود.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)