جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

دومین جلسه کمیته آب بدون درآمد شرکت آب فاضلاب استان لرستان

دومین جلسه کمیته آب بدون درآمد شرکت آب فاضلاب استان لرستان

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان مهندس نامداریان مدیر دفتر بهره برداری شبکه توزیع و آب بدون درآمد شرکت آب وفاضلاب استان از برگزاری دومین جلسه کمیته آب بدون درآمد این شرکت خبر داد.
وی در این خصوص  افزود در راستای افزایش دانش شغلی همکاران بهره برداری شرکت ، دومین جلسه کمیته آب بدون درآمد با موضوع بررسی و مشکلات حجم آب ورودی به سیستم های شبکه توزیع و همچنین برنامه های آب بدون درآمد شرکت در سال ۱۴۰۰ در مورخه ۹۹/۱۲/۲۵ با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر ستاد شرکت برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور مسئولین بهره برداری و رابطین آب بدون درآمد امورات برگزار گردید ،درابتدا به ضرورت ابعاد  اقتصادی آب بدون درآمد  پس از ادغام شرکت های آب و فاضلاب و سپس ارزش اقتصادی و بازگشت سرمایه عملیات اجرایی کاهش هدر رفت و آنالیزهای اقتصادی پرداخته شد.
در بخش دوم این جلسه به پروژه های پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ مطابق مجوزهای اخذ شده از هیئت مدیره شرکت ، علی الخصوص پروژه های نشت یابی در امورات، شناسایی عوامل موثر در تجهیزات اندازه گیری مشترکین (تست خوشه ای ) و شناسایی و آنالیز مصارف انشعابات فضای سبز و تشریح عوامل موثر در مصارف مجاز بدون درآمد ، بررسی گردید.
در بخش پایانی این جلسه نیز  روش پایش منابع تولید با همکاری  شرکت آب منطقه ای لرستان درخصوص دبی سنجی و سطح سنجی  برای مسئولین بهره برداری تشریح شد و همچنین مقررگردید با هدف کاهش زمان در جمع آوری اطلاعات منابع تولید و آمار تولید آب ، واحدهای بهره برداری امورات بر اساس دستورالعمل های موجود ابلاغی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با هدف تدقیق داده های تولید توجه و اهتمام بیشتری به عمل آورند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)