پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدار نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

دیدار نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در این شرکت و تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به کارکنان آبفا ،در دیدار با مدیر عامل شرکت از آخرین وضعیت حوزه انتخابیه در بخش آب و فاضلاب مطلع گردید.

در این دیدار اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن خیر مقدم به ایشان گزارش کاملی در خصوص وضعیت پروژه ها و فعالیت های شرکت در شهرستان خرم آباد و چگنی ارائه داد.

یاسر اکبریان تاکید کرد:خوشبختانه در حوزه آبرسانی روستایی با مشارکت بسیج سازندگی ۴۳ پروژه متنوعی در سطح روستاهای دو شهرستان داریم و پیش بینی می کنیم در سال جاری بخش مهمی از این پروژه ها به سرانجام برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در ادامه تاکید کرد که با توجه به جایگاه مهم و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی از نمایندگان محترم استان در خصوص جذب اعتبارات انتظار مساعدت و همکاری داریم.

در این دیدار که معاونین آب و فاضلاب و همچنین مدیران امور خرم آباد و چگنی نیز حضور داشتند در خصوص چالش ها و مباحث در مسیر پروژه ها بحث و تبادل نظر شد.

مهرداد ویسکرمی نمایندگان مردم شهرستان های خرم آباد و چگنی در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جهادی مدیریت و کارکنان شرکت آبفا استان نسبت به بررسی و تسریع در حل مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب بیان داشتند که این شرکت اقدامات ارزشمندی در سطح دو شهرستان خرم آباد و چگنی انجام داده است و نمایندگان مردم در خصوص پروژه های آب و فاضلاب آمادگی لازم برای تامین اعتبارات ،بویژه در بخش آبرسانی به روستاهارا دارند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)