شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رشد ۴ برابری اعتبارات شرکت آبفا در دولت سیزدهم

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد:

رشد ۴ برابری اعتبارات شرکت آبفا در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت:  اعتبارات مصوب  شرکت آبفا استان در دولت سیزدهم ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که از رشد ۴ برابری  برخوردارشده  است.
یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به رشد ۴ برابری اعتبارات آب و فاضلاب لرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های  انجام شده و برنامه دولت سیزدهم در حمایت از پروژه‌های آبفا ظرف ۲۹ ماه گذشته  ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار  مصوب شده است.

به گفته وی از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده تاکنون بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال مالی بخش قابل توجهی از این  اعتبارات تخصیص پیدا کند.
 
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با اشاره به اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات ملی، استانی و  ردیف‌های متفرقه به استان ابلاغ شده است، گفت: با توجه به اینکه  در تمام شهرستان‌های استان پروژه فعال داریم، در صورت تخصیص اعتبار شاهد  افزایش شاخص بهره‌مندی آب و فاضلاب خواهیم بود.

اکبریان با بیان اینکه  شرکت آبفا ۱۰۰ پروژه فعال دارد که بخش زیادی از آنها با پیشرفت ۵۰ درصدی به بالا  برخوردار هستند .
وی همچنین گفت: در بخش روستایی هم  با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)  وبسیج سازندگی سپاه استان پیشرفت خوبی در تامین  آب آشامیدنی درسطح روستاهای محروم داریم که  تعدادی از این روستاها تامین آب شرب شده ومابقی هم در مراحل پاياني تکمیل شدن است .

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)