شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکل افت فشار آب شرب روستای تلوری شهرستان خرم آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان:

رفع مشکل افت فشار آب شرب روستای تلوری شهرستان خرم آباد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان مهندس یاسر اکبریان در گفتگو با خبرنگاران از رفع مشکل افت فشار آب شرب روستای تلوری شهرستان خرم آباد خبر داد.
وی در این خصوص گفت خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی که مجموعه همکاران امور آب و فاضلاب شهرستان خرم آباد ، معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و پیمانکار پروژه انجام دادند و با در مدار قرار دادن یک چاه جدید، مشکل افت فشار آب شرب این روستا رفع شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص اقدامات صورت گرفته برای در مدار قرار دادن این چاه گفت: اتصال خطوط انتقال به چاه، نیرورسانی و تجهیز چاه از مهمترین اقدامات همکاران ما بصورت شبانه روزی بوده است و این اقدام در حالت عادی به یک. ماه زمان نیاز داشت اما همکاران ما با روحیه جهادی و رسالتی که در بحث توزیع آب شرب برای مردم عزیز استان دارند این پروژه را در کمتر از ۱۰ روز به پایان رساندند و هم اکنون مشکل آب شرب این روستا حل شده است.

اکبریان افزود: از همه هم استانی های عزیز خواهشمندیم در بحث مدیریت مصرف بهینه آب شرب در فصل گرما اهتمام ویژه ای داشته باشند و از آب شرب فقط برای مصارف شرب و خانگی استفاده نمایند و به هیچ عنوان از آب شرب در موارد غیرضروری استفاده نشود. همکاران ما بصورت ۲۴ ساعته در حال پایش شبکه توزیع آب در استان هستند و در صورتی که انشعابات غیر مجاز را شناسایی کنند با همکاری مناسب دستگاه قضایی در استان حتما جریمه های سنگینی را برای این مشترکین متخلف اعمال خواهند کرد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)