جمعه ۱ تير ۱۴۰۳

روند مطلوب طرح های آبرسانی در شهرستان پلدختر با مشارکت بسیج سازندگی استان

طاهر فلاح نژاد معاون بهره برداری و توسعه آب استان لرستان خبر داد:

روند مطلوب طرح های آبرسانی در شهرستان پلدختر با مشارکت بسیج سازندگی استان

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، طاهر فلاح نژاد معاونت بهره برداری و توسعه این شرکت از مخازن آب و سایر تاسیسات آبرسانی  شهرستان پلدختربازدید بعمل آورد.

فلاح نژاد گفت:آبرسانی به روستاهای پران پرویز،مورانی،کیان آباد و تیمورآباد از طریق دو حلقه چاه آب در منطقه گل گل شهرستان پلدختر با مشکلاتی  انجام می گرفت که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) احداث یک باب مخزن ۲۰۰ منرمکعبی و اجرای خط انتقال در حدود ۶ کیلومتردر دست اجرا بوده که بخشی از خط لوله از زیر  جاده اصلی پلدخترمی باشد.

فلاح نژاد از پروژه های فعال آبرسانی به روستاهای پلدختر  گفت: همچنین در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به مجتمع کوثر پلدختر با اجرای ۲۰کیلومتر خط انتقال و اجرای خط انتقالی به طول ۱۳ کیلومتر در جنوب این شهرستان فعال می باشد.

فلاح نژاد گفت: خوشبختانه جهاد آبرسانی به ۳۸ روستای شهرستان پلدختر با هدف محرومیت زدایی از روستای استان با تمام نیرو فعال می باشد.

فلاح نژاد اضافه کرد که مواردی چون:اصلاح بخشی از خط انتقال و شبکه آب شهر پلدختر ، حل مشکل آب شرب روستای میدان بزرگ،  ساخت مخزن آب شهر سراب حمام،  اجرای خط انتقال اختصاصی روستای چم گردله ، شروع مجدد کار اصلاح شبکه روستایی ، رفع مشکل افت فشار بخشی از کوی هواشناسی و کوچه های زیتون کوی بسیجیان ، ساخت مخزن آب در روستاهایی که فاقد مخزن هستند ، رفع مشکل سرریز ایستگاه پمپاژ جنوب و ... از دیگر مواردی هستند که باید به صورت جدی پیگیری شوند.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)