جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شروع عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای لرستان با حضور جانشین فرماندهی سپاه کشور

شروع عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای لرستان با حضور جانشین فرماندهی سپاه کشور

 

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،به دنبال طرح بسیج آبرسانی به روستاها با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مراسم کلنگ زنی پروژه تامین آب آشامیدنی روستاهای دلفان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه،سردار کشکولی فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)سرهنگ جهانبخش مسئول بسیج سازندگی استان برگزار گردید کرم وند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گفت:پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان با همکاری و مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با هدف محرومیت زدایی هرچه سریع تر در روستاهای استان آغاز به کار کرده و تا پایان سال ۱۴۰۱ بخش زیادی از روستاها ی محروم از آب آشامیدنی سالم برخوردا رمی گردند.

کرم وند درخصوص این قرارداد گفت:قرارداد شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان و با هدف آبرسانی به بیش از ۳۰۰ روستای محروم لرستان است که امیدواریم با این گام بلند چهره ی بی آبی از روستاهای محروم لرستان زدوده شود.

کرم وند گفت:پروژه آبرسانی به دو مجتمع روستایی دمباغ و چراغ شهرستان دلفان با هزینه ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار  شروع شده و انشالله تا پایان عملیات، ۲۰ روستا از آب شرب سالم برخوردار می گردند.

لازم به ذکر است که در پروژه آبرسانی به این دو مجتمع روستایی شهرستان دلفان ۳ مخزن در دست احداث و در حدود ۲۰ کیلومتر خط انتقال آب اجرا خواهد شد.

 

 

 

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)