جمعه ۱ تير ۱۴۰۳

شستشو لایروبی وگندزدایی ۷۰مخزن ذخیره آب آشامیدنی در استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان عنوان کرد ؛

شستشو لایروبی وگندزدایی ۷۰مخزن ذخیره آب آشامیدنی در استان

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در راستای اجرای برنامه ایمنی آب، ۷۰ مخزن ذخیره آب شهرهای استان با حجم ۱۹۷ هزار و ۸۴۰ مترمکعب لایروبی، شستشو و گندزدایی شد.

 

یاسر اکبریان امروز ظهر در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به ضرورت شستشوی هر ساله مخازن ذخیره آب آشامیدنی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی آب آشامیدنی مشترکین و همچنین لایروبی مخازن ذخیره ،خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع ؛ عملیات شستشوی مخازن ذخیره شهرهای استان را در دستور کار قرار دارد.

 

به گفته وی در راستای اجرای برنامه ایمنی آب، ۷۰ مخزن ذخیره آب شهرهای استان با حجم ۱۹۷ هزار و ۸۴۰ مترمکعب با هدف اطمینان از مطلوبیت آب آشامیدنی توزیع شده با نظارت مراکز بهداشت شهرستان‌ها لایروبی، شستشو و گندزدایی شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه تامین آب آشامیدنی شهروندان استان، از طریق منابع زیرزمینی بوده که پس از تولید و انتقال در مخازن ذخیره توزیع می‌شوند، گفت: برخی از چاه‌ها به دلایل مختلف فنی و ژئوفیزیکی در طول سال مشکلاتی از قبیل ریزش جدار چاه و ماسه دهی دارند و این امر باعث بروز تجمع رسوبات در مخازن ذخیره، خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع می‌شود.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)