دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شناسایی و جمع آوری ۳۱۵ انشعاب غیرمجاز آب شرب

شناسایی و جمع آوری ۳۱۵ انشعاب غیرمجاز آب شرب

 

 

ابراهیم قادری، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کوهدشت از شناسایی و جمع آوری ۳۱۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در این شهرستان خبر داد و افزود: این انشعابات غیرمجاز طی ۵ ماه گذشته در شهرستان کوهدشت شناسایی و جمع آوری شدند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت آبفا لرستان ،مدیر امور آب و فاضلاب  کوهدشت از شناسایی و جمع آوری ۳۱۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در این شهرستان خبر داد

ابراهیم قادری گفت: این انشعابات غیرمجاز طی ۵ ماه گذشته در شهرستان کوهدشت شناسایی و جمع آوری شدند.

مدیر آبفا کوهدشت تاکید کرد:با توجه به کمبود منابع آبی در منطقه و ضرورت بهره برداری بهینه از منابع  آبی موجود،در سالجاری با تشکیل اکیپ‌های اجرائیات و استفاده از پیمانکار در این خصوص سعی بر آن است که شناسایی انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان با سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف این انشعابات در دست انجام است، افزود:  صاحبان انشعابات غیرمجاز علاوه بر آسیب به شبکه‌های آبرسانی، موجب تضییع حقوق مشترکان قانونی می‌شوند که به همین علت شناسایی انشعابات غیرمجاز بدون وقفه و با حساسیت ویژه‌ای در شهرستان ادامه دارد.

قادری تصریح کرد: این شهرستان با چهار بخش مرکزی،درب گنبد،گراب و کوهنانی (شهری و روستائی) دارای ۵۲۵۱۶ مشترک آب شرب و ۱۳۸۲۹ مشترک فاضلاب می باشد.

آخرین خبرها

ویدئوها

گوشه ای از اقدامات شرکت آبفا برای مقابله با بارندگی های اخیر
رادیو آبفا
هفته دولت
گزارش افزایش مصرف آب درلرستان

تصاویر

اینفوگرافیک جهاد آبرسانی در استان لرستان
طرح جهادآبرسانی درلرستان در قاب دوربین شرکت آب وفاضلاب استان با پیش رفت ۵۷درصدی قسمت اول
جشنواره آب و رسانه وزارت نیرو
کسب گواهینامه بین المللی
گرامیداشت یوم الله بیست ودوم بهمن
جشنواره نخستین واژه (آب)